torsdag 15 april 2010

Ojoj!

Jag har tänkt skriva massa inlägg men blivit så pass rörigt. Hursomhelst så var jag på min första rättegång igår. Åt frukost vid 12.30 då jag varit uppe lite senare än vanligt och tänkte kolla mailen jag fått ifrån vår lärare inför kvällslektionen. Det visade sig att vi skulle vara vid hovrätten kl 12.30 för att förbereda oss inför en rättegång som började 13. Det var iaf intressant, var två boråsare som hade misshandlat varandra och var lite skumma vittnen.

Kom precis ifrån bishops arms där jag mötte upp boråsaren Elin och hennes kompis Sandra en väldig kortis. Var förresten på bio idag, clash of the titans var väl rätt kass. Inte mycket annat att rapportera. Snart kommer min mobil och då blir det inlägg 2-3 ggr om dagen + bilder. Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar