söndag 7 mars 2010

Utbrott


Igår så var jag så glad, jag hade vunnit 13000 kr och jag var så himla glad när jag åkte hem vid 4. Sugen som jag var fortsatte jag när jag kom hem och där mötte jag kanske världens sämsta pokerspelare, en full fransman som hade sitt livs kortflyt och jag förlorade allt jag vunnit och det bara fortsatte. 98% favorit, 95% favorit, det spelade ingen roll.... Sen stack han med att säga "tack" och jag var tvungen att på något sätt avreagera mig, vet inte om jag varit så arg nånsin. Bläääääää!!!

Idag blir det nog ganska chill, kanske lite plugg men annars ska jag nog vila upp mig och så man har lite mer energi nästa vecka.

PS: Jag la till lite bilder jag hade på mobilen ifrån fredags. Tror jag döpte rubriken till "Lite bilder..." nånting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar