fredag 19 mars 2010

Det tog typ 5 år

... för mig att komma på  en grej med Bloodhound gangs låt med "you and me babe aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel". Raden "put your hands down my pants and I make you feel nuts" syftar ju på hans nötter. Hahaha så obvious att jag inte såg det förrens nu :). Inte för att jag gillar låten, den är ju helt värdelös.

Idag verkar det bli afterwork och kanske utgång sen med boysen och Alexi-ho som ju är på besök ifrån Amerikat. Vettefan hur sugen jag är på att dra ut nu, känns som jag inte riktigt förtjänar det eftersom jag är back snart 30 000 för mars redan men det kommer ju fler dagar liksom. Lite tråkigt bara.

1 kommentar:

  1. "put your hands down my pants and i bet you feel nuts" är ju en av de bästa raderna någonsin, tillsammans med turbonegro - blow me like the wind där han sjunger "you might think im fat, but its an optical illusion."

    SvaraRadera