söndag 28 mars 2010

Jäkla västtrafik

Igår så skulle jag dra hem vid 3.28. Var vid bussen typ 3 minuter innan och inget kom. Tog därför en taxi hem på 160 pix och tänkte att nu jävlar ska jag skicka skiten till västtrafik. Det är för övrigt andra gången denna vecka som jag tog taxi för bussen åker alltid för tidigt ifrån lilla torget. Hursomhelst, sen insåg jag att det var sommartid-byte och eventuellt var det väl alltså 2.38 och bussen där skulle gå 2.48. Blääää!!

Förresten så ägde jag upp Joel på betapet igår och fick in en feting med "acetyl" och sen pratade vi om att resa osv. Jag hade tänkt mig att dra bort hela vinterhalvåret om jag har råd men tänkte på det och det finns ingen större anledning till varför jag inte kan dra iväg nu. Fan va uttråkad jag är just nu, vet inte om det är säsongen men nu är det inte så mycket som känns särskilt kul.

Idag ska jag nog vara duktig och städa skulle jag tro. Så kul är jag.

1 kommentar:

  1. jag som tillochmed skrev att de var sommartid till dig precis när du loggade ut, fail.

    SvaraRadera