onsdag 10 mars 2010

Lång men bra dag

Idag var det en lång dag, var jävligt trött hela tiden men det var också en rätt bra dag och såna har ju varit ovanliga i mars. Gick upp vid 8, fixade iordning min dator och synkade min outlookkalender med google calender och nu kommer vara ÄNNU mer organiserad.

Sen drog jag in till stan och fixade studentleg så jag kan fixa ett nytt gymkort för halva priset. Funderar förresten att ta Alpha bad på fysiken som gör att man får tillgång till Valhallabadet, hmm vet inte riktigt. Det är ju inte jättelångt bort men om man ska kunna simma regelbundet så ska det ju passa i vardagen också. Sen vet jag inte om jag egentligen gillar att simma. Det är kul och gött i början men sen när man har kört 10-20 längder så blir det ju så jävla tråkigt och enformigt. Måste tyvärr köpa ett årskort och inget mindre så får bestämma mig.




Var tvungen att ändra talet och fixa lite skit men slocknade sen och var tvungen att ta en powernap. Vill förresten tipsa om denna bäddfåtölj, billig som fan, skön säng och otroligt jäkla smidig och effektiv. Man viker bara ihop den och så har man en fullstor säng UTAN att ha en skitstor soffa som står i vägen. Riktigt snajz. Har för mig att den kostade 1200 SEK med överdrag. Vek ut den och sov 1 timma på kontoret och fällde bara upp den igen. Förresten, detta inspirerar mig till ett nytt inlägg.


Tal och grejer

Drog iaf till plugget sen och läste upp mitt tal, det gick väl helt okej, det var framförallt skönt att få det gjort. Sen fick vi en uppgift där vi skulle jobba 2 och 2 med en grej och jag tänkte att jag skulle fråga en tjej i klassen som jag tycker är rätt söt som jag inte pratat med än. Men då helt plötsligt frågade en snubbe mig om vi skulle jobba ihop. Han verkar iofs sjysst så det är inga problem med det :).

Sen drog jag till kontoret och saker gick väldigt bra där och nu kom jag hem och tänkte chillaxa. Funderar om jag ska se en långfilm eller inte, vet inte riktigt om jag orkar det. Jaja, får ta och avsluta nu. Godnatt på er.