söndag 21 mars 2010

Alltså ett rekord!

Min säng är seriöst den skönaste som finns. Jag borde köpa en oskön säng så jag inte vill ligga i den så mycket. Igår vann jag faktiskt lite, 1800 SEK vilket var kul :). Det offsettar ju inte back 4000 kr 3 dagar irad dagarna innan men plus är iaf plus :).

Nu ska jag käka lite och sen dra till Joel och checka lite film. Det visade sig förresten att det arbetet jag hade skrivit som jag bara trodde jag behövde fixa till inte var som det skulle. Så måste nog skriva en hel del tills tisdag, tror och hoppas deadlinen är 13 och sen är den kursen slut. Yeay!

Btw, min mail blev spammad igår med 4 mail per minut och det verkar som det fyllde mobilens minne som nu inte startar. Måste skicka in skiten, så tröttsamt asså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar