fredag 26 mars 2010

Hello bloggo

Jag vill egentligen göra ett videobloggavsnitt men jag känner mig galen om jag gör det bland folk. Hursomhelst så har jag börjat spela in lite musik, det känns jättekul. Har också äntligen fått lite sjyssta trumprogram (fick först några, sen krashade en hårddisk) ifrån Marionette-Anton, tack för det. Ska förresten börja kalla alla människor för xxxx-namn. Gay-Mikael och hemmafru-kicki är de enda som känns självklara just nu. Jag får se till och fila på det där....

Ikväll funderar jag om jag ska hänga med på en spelning och sen sticky men vet inte riktigt hur partysugen jag är. Pokern har börjat gått lite bättre faktiskt och även om det inte är så mycket pengar så känner jag inte samma press att grinda som jag har gjort senaste tiden. Dock vet jag inte hur riktigt partysugen jag är, eller det går ju alltid att fixa med öl.

Fick några mail idag förresten. roligaste var nog den här:

hej jag är en student kille som studerar på komvux skolan , jag är rök
fri o har bra ekonomi
jag kan flytta in i första april
 mvh/----

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar