tisdag 23 mars 2010

Grattis Kicki + SkitVentureCup


Tänkte bara mest säga grattis till min kompis Kicki som blivit hemmafru OCH fått jobb på sahlgrenska.

Förresten. Min affärsplan till Venture Cup (en av kvällskurserna jag läser) skulle vara på 8-20 sidor och första inlämningen jag skrev var på 10 sidor. Fick ingen feedback och det visade sig att mitt bidrag bara hade blivit 6 sidor i formateringen ifrån google docs. Testade och kopiera och lägga till linespacing 1.5px och det var där skon klämde. Big lol på det där asså, det bör väl vara innehåll och djup istället för antalet sidor?

Hursomhelst, skrev till lite extra skit idag och lämnade in 13 sidor och hoppas att jag slipper göra restuppgifter. Rätt segt är det förresten att båda mina kvällskurser hade alla föreläsningar på tisdagkvällarna och det visade sig att jag missade en föreläsning för minimum för att bli godkänd på den ena. Stort lol på det också.

Nu ikväll ska jag transponera ett tal, får la börja med det nu. Någon som har något favorittal som man kan skriva om i en annan tappning?

1 kommentar:

  1. hahahah hemmafru?! I WISH! Slavar varje dag med c-uppsatsen på bibban/pedagogen eller hemma... hm.. jag e ifs väldigt mkt hemma. Så du har nog rätt. Men hade jag kunnat vara hemmafru och om aron kunnat försörja oss båda..hm.. ja då skulle jag lätt tatt det. Eller njea... hm.. svårt val hehe


    TACK SÅ MKT FÖR GULLIGA INLÄGGET IAF :D
    Vi får ta en öl snart

    SvaraRadera