tisdag 9 mars 2010

Dating osv

Brukar väl nästan aldrig skriva om när jag dejtar folk här eftersom det känns lite... typ fel. Men nu tänkte jag göra ett undantag, inte för att jag har något ovanligt speciellt att säga utan bara för att jag kände för det.

Har träffat en tjej nu kanske typ 6-7 ggr och vi sågs en kort stund igår och då kände jag att det var dags att avsluta det där för känner man absolut inget så är det lika bra att skita i det, oavsett hur bra tjejen egentligen är "på pappret".

Känns för övrigt lite så rent allmänt. Senaste halvåret har jag nog varit rekordpopulär för att vara mig och jag har träffat ovanligt många bra personer som jag säkert hade blivit jättekär i för några år sedan men jag känner absolut ingenting. Jag är avundsjuk på mina kompisar (framförallt tjejkompisar) som berättar om vilket gulligt sms de fick ifrån en kille och att de får den där känslan att denna person är speciell. Den känslan saknar jag. Väldigt mycket.