onsdag 24 mars 2010

Tjenahoj!

Igår hade vi en väldigt kul och flummig lektion, var väldigt interaktiv med improvisationsövningar och sådär. Efteråt gick vi ut och tog vår första klassöl på Chez och när jag kom in så mötte jag den enda människan som jag verkligen inte vill träffa just nu. Blev total ignorans och det var väl bra för jag orkar inte bråka. Denna människa är förresten helt jävla cp, jag säger bara en sak, hur mycket ni än tror att ni känner någon människa så lita inte på dom för något stort. Jag är rent allmänt rätt skeptiskt och skulle inte kalla mig naiv men jag trodde helt allvarligt att denna människa var en på den goda sidan och någon jag kunde lita på blint. Ett halvår senare skulle detta visa sig helt fel och jag älskar hur personen bortförklarar sig nu, lite osäker om personen själv inser hur fel den beter sig eller om denna på något sätt intalat sig att det den gör faktiskt är moraliskt försvarbart. Jag är egentligen rätt nyfiken på vad personens vänner tycker om saken, jag vet inte om de tycker personen skött det hela snyggt eller om de har fått höra någon magisk fantasihistoria som måler upp mig som boven. Samtidigt orkar jag inte involvera mig i skiten. Jaja. Nu går vi vidare.

Billig öl på Chez är gött men det blev bara en enda plus vatten sen iväg till kontoret. Lite mindfuckad var jag där och spelade lite poker och man ska verkligen inte spela när man har tanken på andra saker. Blev en förlust vilket är synd för nu har jag faktiskt haft 3 stycken okej dagar irad. Kollade på klockan och den var 2 och insåg att jag missade sista bussen för första gången. Tänkte först sova på kontoret men det känns så jäkla lodigt att sova där på vardagar när gubbarna kommer på morgonen så var uppe till första bussen 5:30 gick. Det pajade helt klart min dag idag. Nu känner jag mig rätt trött och nere men jag har ändå blivit lite stridslysten och gillar nästan att jag är mer arg än ledsen. Nää, nu ska jag försöka komma på bättre humör efter ett riktigt dåligt mars, har inte varit en kul månad på något sätt. Happyland :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar