torsdag 11 mars 2010

Börjar arta sig!

Idag så fixade jag ännu lite skit. Började spela in lite music och jag funderar på om det kanske nu äntligen kommer bli av att jag spelar in några låtar, jag tror faktiskt det. Det var iaf kul, har bara lite problem men jag tror jag kan fixa dom, iaf rätt snart.

Sen kom jag till kontoret och Daniel pluggar för fullt till högskoleprovet och jag la ner en timma nyligen men förutom det har jag inte övat så värst mycket, tänkte nog köra lite sånt imorgon tror jag. Nu kan jag också köpa ett nytt gymkort, jag tror jag skiter helt i simnningen och det blir nog gym+fotboll, det känns som att det räcker.

Sen så spelade jag lite poker och spelade egentligen rätt kasst men slutade ändå med att jag tjänade 1200 kr trots en dålig insats, jippies.

Imorgon kommer Marionettes manager Alexi till stan och så fyller my good friend Aron år på fredag, blir nog en hård utgång skulle jag tro. Elin och några av hennes tjejkompisar kommer antagligen också så jag tror det blir en kul helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar