lördag 27 mars 2010

Moooo!

Fan, jag bestämde mig för att bara göra glada blogginlägg i typ en vecka men ikväll kom det upp en ny sida som jag inte visste om som spinner på det hela lite. De flesta vet väl att den allmänna sociala koden är att om två människor (säg Kalle och Gunnar) är bekanta och har en gemensam bekant (Britta) så är det den som är närmast Britta den person som får höra alla detaljer osv osv. Om nu Gunnar och Britta är mest tighta så vet ju Kalle om att allt viktigt Kalle säger till Britta ju går till Gunnar. De är helt enkelt närmare. Därför så har Kalle detta i åtanke och säger bara saker till Britta som man vill att Gunnar ska höra.

Nu visade sig det att jag är tightast med Britta men ÄNDÅ så har jag inte fått reda på absolut nånting. Jag antar också att (i detta fall) att Gunnar har sagt saker till Britta som han vill att jag ska höra. Och jag har inte fått nånting!

Haha, hoppas ni hänger med? Normalt sett så skulle jag säga "vem fan bryr sig om skvaller?" men nu är det en situation där jag vill veta varenda detalj. Gud, nu ska jag sova. Blev inget hårt festande ikväll så får väl vila upp mig för imorgon.

Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar