tisdag 1 mars 2011

Gamla bilder på bloggeru?


Tja bloggen. Seg dag idag. Eller njaa inte så farligt kanske. Tog en liten sovmorgon för mådde inte perfekt men var i skolan innan lunch ändå. Vårat arbete är nu typ klart och det känns väldigt skönt. Ska ha "presskonferens" imorgon kl 10 inför hela klassen (100 pers, omgg!!!) men det är bara en liten del och jag ska själv prata i typ 1,5 minut bara.

Skrev förresten en bilddagbok innan jag började blogga och funderade lite på om jag ville föra över alla bilder till denna bloggen så man liksom kan gå igenom sitt liv liksom. Gillar verkligen tanken på att ha nån sorts minnebok (och rent allmänt så gillar jag att "bokföra" saker) men är lite väl mycket jobb kanske att hålla på att ladda ner varenda jäkla bild och kopiera text och sätta det på rätt datum. Lite väl blää för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar