torsdag 24 mars 2011

Så nice!!

Tror att jag aldrig nånsin varit gladare än när jag kommer till kontoret strax före 03:00 och är ashungrig. Kommer på att jag bara åt halva min noodles to go med kyckling. Alltså wow. Lycka.

Ikväll; Trevlig förfest hos en klasskompis. Kommer iofs dit hyfsat sent efter duschning och skit men drar sen till yaki-da och kommer in på listan vilket är sweet. Tyvärr är det stendött där men livar upp sig lite allteftersom men inte superlyckat kanske även om jag var glad. Sen var det upp på dansgolv och jag tror att det var typ enda gången jag tyckte det var bra musik ever på ett dansgolv. Alltså, jag har ju hört håkan-låtar och annat men de låtarna har jag ändå hört typ 1000 ggr så inte direkt att man taggar till. Men detta var iaf jävligt imba och bra och jag försökte att inte bara stå och njuta. Sen hade de sån där flashkameraskit så alla rörde sig i slowmotion. Detta låter rätt fjortis ärligt talat men det var oftast rätt effektfullt. Nåväl. Nu ska jag äta upp, sen spela lite starcraft på skoj och sen ska jag väl lägga mig runt 5. Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar