tisdag 8 mars 2011

Ohh no!

Fan va jag hatar all tid innan lunch. Jag känner mig död och supertrött konstant. Vet inte om jag skrev det men jag gjorde en halloncheesecake igår! Trodde det skulle bli misslyckat eftersom jag typ förstörde botten men den blev faktiskt rätt god ändå. Riktigt nice! Fast det blev ändå rätt dyrt. Använde ett halv paket digestive, går väl på typ 15 kr. Köpte en philadelphiaost för typ 15, grädde för typ 10 kr, hallon för typ 25. 65 kr för något jag ändå bakat helt själv

Nåväl. Var på väg att hänga med och spela tennis men ska boka ett pass ikväll sen som tröttar ut mig mer. Ska nog vara väldigt nykter nu i nästan hela mars förutom special occasions. Inte för att jag dricker särskilt mycket alls, bara för att man blir lite seg tycker jag även om man bara dricker en och jag har en del shit som jag måste göra nu i några veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar