måndag 7 mars 2011

Måndag

Tja bloggeru. Insåg förresten nyss att folk inte gillar mina videobloggs, de får iaf inte särskilt många views. Förstår iofs att de är lite långa, jag gillar iofs inte tanken på att kortera ner utan JAG gillar dom som dom är men gör dom ju för er såklart så ska nog köra lite kortare klipp :D.

Hursomhelst så hade vi två stycken gäster som läst statsvetare på besök idag som pratade om vad de gjorde idag samt tips och råd osv. En var rätt högt upp, budgetchef på finansdepartementet tror jag han var. Det var lite kul. Lunch käkades på "Tre indier", det var trevligt fast naanbrödet var soso och maten var typ G+ honestly. Skulle vilja ta lite mer bilder som vanligt men känns lite tattigt att göra det sådär, känns som jag har varit på för nån klassgrej för mycket för vad som är "coolt" och känns ännu mer halvlömskt att typ föreviga enkla saker för luncher och jag orkar inte berätta om bloggen. Nu ska jag träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar