tisdag 29 mars 2011

Måndag

Ställde två av mina klockor på 10:30 och kom sen på att det var de två klockorna som inte synkas automatiskt till sommartid. Tur att jag ändå ställde så pass långt innan föresläsningen kl 13:15 så att jag inte missar.

Såg på säsongsavslutningen av Californication och ska dra en lite espresso. Har varit superseg senaste dagarna sen jag kom hem ifrån Sunne så ska försöka komma upp i tempo igen. Kommer en kille och kollar på vår kontorsplats btw, vore nice med lite förstärkning där men får ju se vad han tycker. Nåväl, nu ska jag iväg och ha en föreläsning om Platon och sen blire lite grupparbete. Platon är nice fast jag vet nog redan mycket av vad som sägs, hade en kvarts föredrag om Platon/Sokrates i retoriken så fick läsa på lite där. Hoppas det blir ur en ny vinkel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar