torsdag 10 mars 2011

Skön natt inför inlämningen idag....

Blev färdig med min portfölj och skit klockan 20 igår. Hade ett rätt omfattande arbete som ska in idag klockan 11:00 så fick direkt avsluta och börja på ny kula. Var ju uppe till halv fem igår natt vilket är mycket senare än vad jag lägger mig nuförtiden och kände mig allmänt seg under onsdagskvällen så det gick rätt segt att plugga. Kom inte riktigt på hur jag skulle göra så jag bestämde mig för att ta och sova i 2 timmar och gå upp 5:30 och börja skriva och det är vad jag gör just nu. NU känner jag faktiskt att jag kommer någon vart vilket är skönt men fvck vad jag pajat dygnsrytmen och skit nu. Är dock okej eftersom efter inlämningen idag kl 11 så kan jag sova och sen har vi seminarie kl 13:15 på fredag så kan ändå lägga mig sen idag utan att jag lider för mycket.

Men just nu är jag inte särskilt pigg alltså, fifan! Känns dock skönt att brutit skrivkrampen, har just nu skrivit 20% ungefär med 4,5 timma kvar till deadline.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar