söndag 6 mars 2011

Lördag

Idag var väl typ lagom trevligt skulle jag säga. Var på parken och betalade stört jävla dyr öl och såg Eldrimner och jag hörde som vanligt inte särskilt bra utan det blev mest sång+trummor+bas och sen blev det rockbaren som var typ, acceptabelt men no more.

Just det ja. En bekant stod vid pissoaren på nedervåningen och där är det två stycken mindre pissoarer. Då var han vid ena själv då och så kom en snubbe och började prata med oss. Han tryckte lite gött in sig vid samma pissoar (trots att den andra precis jämte var helt ledig) och det var lite humoristiskt. Sen frågade han mig nåt, typ vart jag var ifrån och så sket han att tvätta händerna och klappade mig på axeln. Freeesh! Kanske blir filmkväll imorgon. Tror jag ska försöka jobba på min kreativa portfolio innan dess. Ska bli skönt att inte spela poker. Det är förresten 5års jubileum imorgon på pokerstars där de lovar ut 5 000 000$ i prispoolen för $215 inköp och $1 000 000 i förstapris och trots att jag inte spelar turneringar så är det rätt stört lockande ändå. Jaja, det är en annan grej. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar