onsdag 9 mars 2011

Diet och vikt

Har ju skaffat en våg förresten och förförra veckan vägde jag 84 kg och efter passet igår vägde jag 82 kg. Sen åt jag och drack, tog på mig kläder och grejer och vägde 83.6 kg. Det är förresten superlätt att anpassa sitt kaloriintag för övrigt, jag fattar inte vad folk har såna problem med. Det enklaste för mig är bara att sluta äta det målet typ 1-2 timmar innan jag somnar. Känner inte direkt att jag behöver gå på någon jättediet (jag äter inte heller särskilt onyttigt) men det är ju förresten också lätt att inte äta fet mat om man känner sig fet eller sluta äta godis. Åt ju sjuka mängder av choklad, nu har jag inte ätit choklad på två veckor.

Samtidigt så får man ändå vara mogen och inse att det jag kanske har lätt för kan vara svårt för andra och tvärtom. Sitta och plugga i flera timmar utan att börja göra annat är väl ett exempel på något jag inte klarar förutsatt att det inte är superbråttom, då blir det så per automatik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar