fredag 18 mars 2011

And there you go!

Precis skrivt klart och skickade iväg en smått deprimerande sak men skönt att det nu är gjort. Vad som inte är gjort är ingen deprimerande sak men likväl rätt tråkig, jag måste nämligen plugga en jävla massa i helgen. De böcker vi läser är rätt tunga tyvärr, olikt allt annat jag nånsin tidigare läst (fysik, kemi, biologi) då varje mening är rätt info-packad rätt ofta.

Hursomhelst så blir det nog mest träning, pluggo och kanske om jag kan kosta på mig att supa till det på lördag (händer en halvkul grej då) eller om jag ska köra typ yberhealthy en vecka. Haha det måste verkligen låta som jag dricker massa i min blogg när jag skriver att jag ska försöka vara hälsosam och grejer. Sanningen är ju att jag dricker rätt lite om man jämför med genomsnittskillen i sina twenties. Kan ta en enstaka öl hemma eller ett glas vin (aldrig mer än en enda) och när jag super till det drar jag 4-6 öl med kanske nån shot, sällan mer än så. Inte för att jag tror att jag behöver redovisa mina alkoholvanor men eftersom jag älskar er läsare så skriver jag ändå. Haha. Fan va trött jag är. Nu ska jag äta och sen lite pluggish innan man lägger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar