fredag 11 mars 2011

Fulmånaden

Inte för att jag brukar vara SUPERytlig i denna blogg men jag tror nog jag haft min fulaste månader ever. Aja spela roll.

Är lite seg att komma igång med opponering vi ska ha tills imorgon. Det är dock så jäkla gött, det är liksom 13.15 så jag behöver inte direkt bli färdig inatt. Sweet potatoes. Funderar förresten på att köpa lite skit. Jag gillar verkligen min nya inställning. Brukar vara rätt supersnål när jag förlorar och kosta på mig när jag vinner. Men nu så försöker jag köra ungefär samma spenderingar varje månad och torskar jag låter jag bara bankrullen gå ner lite och köra lägre tills rakeback kommer in och sådär. Så nu är jag back ca 20-25k för mars och normalt sett skulle jag typ aldrig nånsin köpa något men med min halvnya filosofi så tror jag bestämt att jag ska köpa en pastamaskin och också det där mobilstativet jag funderat på ett tag. 400-500 pix kostar stativet förresten vilket är lite overkill men jag tänker att det nog blir användbart ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar