lördag 19 mars 2011

Chokladfondue!

Igår så hängde jag med Oona till hennes klasskompis som hade en mindre chokladfondue-förfest. Det var en blandad kompott, hon som hade lägenheten var rätt trevlig och intressant personlighet men det fanns en tjej som var med som var så jävla bitchig att jag typ blev chockad. Overklig översittartyp och de berättade om nån fest de hade nyss och att hon gick loss på en kille. Förr i tiden skulle jag säkert sagt nåt till henne men vill inte komma in i en ny grupp och vara dissig så jag bara lät det gå.

Av en slump var en av mina faddrar där så jag och hon var de enda outsiderserna. Då började jag tänka på att jag hade 500 ovanligt tunga sidor att läsa och slutade dricka drinks och promenerade hem vid halv två när de skulle ut och tanken var att jag skulle upp tidigt och läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar