fredag 11 mars 2011

Ahh avklarat!

Hade seminariet nu och det gick hästlängder bättre än det förra, tom rätt bra ibland tror jag. Det är lite kul när vi ska opponera och kritisera andras shizzle, det är ju lite halvkonsensus att man inte kör för hårt men samtidigt så står det tydligt att en bra opposition ger bättre betyg och sådär. Jag var nog hårdast emot den jag skulle opponera emot men fick också bäst feedback på den delen. Nåväl.

Så jäkla skönt med helg nu! Vet inte riktigt vad vi ska göra i skolan nu när detta är klart men skönt som fan att kunna chillaxa helt i helgen. Har ju tagit 1 hel veckas paus ifrån pokern nu vilket varit skönt, får se om jag spelar lite eller om jag fortsätter att chilla med den delen. Tror det blir en kompromiss där med spel fast i rätt liten skala. Pizz out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar