torsdag 10 mars 2011

Nu är det nästan över

Lämnade in arbetet 5 minuter innan deadline idag, 10:55. Inte helt 100% säker på att jag tolkat uppgiften rätt men jag tror nog det. Läste 2 andra som skrev om samma som jag (det fanns 3 inriktningar) och tyckte de skrev sämre men en av dom var i min grupp tidigare och verkade lite lost rent allmänt så det är kanske ingen bedrift. Eller så är det mycket möjligt att jag är lost och klantar mig på ytterligare en seminarieuppgift som jag gjorde i början av kursen, who knows.

Sov sen 11-15 eftersom jag bara sov 2 timmar inatt och känner mig faktiskt rätt pigg just nu och ska palla mig till gymmet tänkte jag innan jag går och läser på inför diskussionen imorgon. Har dock en störd jäkla träningsvärk efter body combaten i förrgår men får väl värma upp och tänja lite innan bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar