fredag 28 januari 2011

TJooo!

Igår var det rätt kul faktiskt. Mötte upp folket på Viktoria och jag gillar det stället som förfestställe. Är ju lika billigt som chez och lite fräschare folk och trevliga lokaler. Sen var det studentklubb på Parken, ett ställe jag inte direkt gillar men det varierar ju vilken klubb det är. Vi kom dit och så var det raw comedy (standup) som vi precis missade och det var ju synd.

Väl där så var det mest rätt trevligt. Pratade med en hel del trevliga människor och sen gick vi till BK. Känns lite hemskt dock att jag faktiskt är hyfsat gammal. Tänkte att det skulle vara helt lugnt men det känns lite segt ändå när folk är typ 91-89or mest och man droppar att man är 24. Kom väl hem typ 2 och tror inte det var så himla många på lektionen 8.15 idag.

Kanske ska ut ikväll igen men vi får se, ska försöka plugga så mycket jag hinner, måste bara käka något först. Har köpt en sichuanolja och har ett nudel-recept som jag vill testa, den får det bli nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar