måndag 31 januari 2011

Öronrens, jag vet, fräscht!

 Oona min roomie är ju ifrån finland och där har dom ju massa konstiga saker som t ex finnar, bastu och kniv. Vad dom också har är massa wondercures och användningsmetoder som JAG har inte stött på iaf. T ex denna vaxrulle som man tänder eld på som skapar något sorts vakuumtryck som suger ut massa skit i örat. Hade faktiskt rätt mycket skit, blev rätt förvånad när det kom ut en stor hård klump ur ena. Erkänn fräscht!

Hursomhelst så hör jag mycket bättre nu tror jag och funderar på om det är en välsignelse eller en förbannelse. Nu kommer jag höra den där jävla sopbilen utanför kl 6 på morgonen ÄNNU tydligare och annat skit. Haha, positiv är man. Nejdå, det var kul. 

Det var också kul att extraknäcka som födelsedagstårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar