torsdag 27 januari 2011

Till öl

Är nån klassöl som gäller idag. Gick till kontoret direkt efter skolan och hade overkligt mycket tur på pokern och det gick jättebra, fick en massa bra händer och också bra betalt för dom (ibland får man en bra hand men har motståndaren ingen bra hand så vinner man kanske typ 50 kr eller så om de har en bra hand fast inte lika bra så kan man ju vinna typ 15 ggr mer.

Så det gick bra och så skulle jag bara ta någon snabb 15-minuters match på starcraft och så mötte jag ett jävla mongo. Jag hade liksom överläge men alla pengar var slut för båda och jag hade lite kvar och han visste det men vägrade ge upp. Sa till honom att ge upp men han vägrade. Han hade inga gubbar utan bara typ 1000 försvarsbyggnader kvar (photon cannons) och höll på och jobba sig och sen klantade jag mig lite men sen dödade jag nog så han verkligen hade 0 gubbar och började skjuta och då stack han. Det spelet tog 1 timma och 48 minuter. Så nu är jag sen och jag fattar ärligt talat inte varför jag skriver blogg då. Tjooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar