lördag 22 januari 2011

Lördag morgon

Kom hem sen och var så sugen på att spela poker så jag gjorde det hela natten. Ville lägga mig typ halv fyra men det var en sån fruktansvärt dålig spelade inne som skänkte bort pengar så jag bestämde mig för att sluta när han slutade. Då var klockan typ 6. Blev en snuskigt bra pokerdag, riktigt skoj :D.

Iaf så gick jag till tvättstugan typ runt 3 på natten för att kolla tiderna för idag. Glömde dock nyckeln som alla har för att flytta sin plupp i schemat så platserna 8-11 och 11-14 var tagna medans 14-17 och 17-20 var lediga. Antog att det inte skulle hända så mycket tills jag gick upp men när jag kom dit för en halvtimma sen så fick jag se något annat.

Nåväl, laddar in lite bilder ifrån mobilen nu så tänkte skriva lite om det här sen. Tjooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar