onsdag 12 januari 2011

Åhh, jag skulle väntat



http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=764868

Jag är helt stört nöjd med den netbook jag köpte för kanske 2 år sen. Jag har en 19" skärm tror jag att det är men den väger typ 5 kg och jag tänkte ta med den till skolan men den är helt enkelt för tung. Den 10"-skärmen jag har på netbooken är sjukt lätt och behändig men ärligt talat är 10" alldeles för lite. Nu finns det dock 13"-skärmar med lätt vikt och jag är lite avis egentligen och skulle gärna bytt ut min netbook emot en mycket större skärm för typ samma pris.

Vad jag egentligen kommer göra dock är att vänta eftersom jag ändå har 2 hyfsat dugliga alternativ och förhoppningsvis om 1,5 år eller något så kommer det finns 15"-skärmar med ännu bättre prestanda för samma pris och jag kan känna mig duktig för att jag inte köpte en 13,3"-skärm :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar