onsdag 19 januari 2011

Lunch

Nu är det lunch. Alltså det var en hemsk introduktion. De hade kunnat dra ner det ifrån 3h till max 1h. Tur att man har en mobil man kan slå ihjäl segheten med. Blir ju en sjuk omställning nu och jag funderar lite exakt hur jag ska göra. Jag vill gärna vara uppe hyfsat sent och ha fasta sovtider som inte pajas av om man går ut på helgen. Jag tror jag ska införa eftermiddagspowernapen som standard.

Nu testar jag en ny Thai här vid handels, första erfarenheten var dålig. men jag kanske tog fel rätt

1 kommentar:

  1. eller så blir det skolan 9-16, sen o plugga, lite tv/poker/gym och sen somna vid 23 och upp 07.30. Iaf om du ska satsa seriöst på skolan. Tar du e.m.-powernap efter skolan kommer du somna och sen vakna typ kl 18-19 och då ska du plugga, gymma, spela poker, lägger dig typ 02 och sen upp om några timmar. Det funkar några kvällar men i längden blir du a mess.

    SvaraRadera