söndag 23 januari 2011

Ikea-inköp!! (Lite sent)

Köpte lite sjyssta avlånga tallrikar. Känns lite lyx och lättare att lägga upp allt om man t ex inte vill att såsen ska gå in i salladen. Yeay!
Kanske inte snyggaste grejen men det är hyfsat praktiskt. Bra jobbat ikea!
Vitvinsglas och rödvinsglas bidrar ju också lite lite lyxkänsla istället för att köra på de klassiska ikea-multi-glasen.

Rätt smart med avtagbart lock+isstavgrej som man sätter i frysen för att hålla skit kallt. Också bättre med en genomskinlig (stavning?) behållare än den helvita som jag har just nu IMO.

Har typ 3 olika sorters mattallrikar och det känns rätt budget att ha massa olika blandningar av alla sorters matgrejer tycker jag. Kanske för att jag bott i hostel där det fanns massa bestick och allt var äckligt men jag vet inte.

Denna köpte jag inte men ville mest ta bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar