måndag 24 januari 2011

Skoldag, man borde lära sig att läsa schemat

Kollade bara upp snabbt idag på schemat och såg typ "föreläsning 10.15-12  + föreläsning 13.15-15" och gick automatiskt dit efter lunch. Då visade det sig att det var en typ intro-föreläsning om hur man skriver akademiskt. Jag har liksom typ 150 hp, jag kan skriva akademiskt! Tror detta är typ tredje gången jag går på något jag inte behöver gå på för att jag har så dålig koll. Minns när jag gick till högstadiet en gång när vi hade nån studiedag och jag blev så pissed att jag gick upp typ 9.00 och skit.

Sov typ 5-6 timmar inatt och använde min sleeptracker-klocka som jag inte använt så mycket och vaknade faktiskt upp oerhört pigg. Blev tom förvånad. Är ju svårmätt huruvida grejer funkar, det är ju mycket placebo och sen klart att man kan sova dåligt även om man har gjort allt rätt och tvärtom.

Nej, nu ska jag kolla på californication och äta lite. Tjooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar