måndag 30 augusti 2010

Tapas och skit!

Dom kallar mig mr tapas. Det är gött! Var på que pasa idag med teddan som jag träffat rätt lite på sistone. Det var nice. Han är också lite sugen att dra till thailand i vinter, kanske styr upp nåt där. Ringde förresten också de 2 programmen jag är reserv på och de har slutat med att ta in reserver nu och det verkar som jag föll på mållinjen tyvärr. Lite osäker på om jag verkligen kan med att läsa 30 hp Antikens kultur och historia, sa ju till mig själv att sluta läsa flumkurser och detta är definitivt en sådan. Antagligen så kommer jag testa med stor möjlighet att jag hoppar av. Det är rätt kul att plugga ändå men det stör ju helt klart pokern mer än vad jag vill.

Nåväl. Har haft 2 pissiga dagar nu på pokern men ligger +$700 idag, kul! Funderar på call it a day och spana in nya entourage+true blood och lägga lite "tapeter" nu när jag fått låna en sjysst stege av min granne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar