onsdag 25 augusti 2010

Dagen efter segern

Vaknat nu och är väldigt trött men jag är glad. En i min gamla retorikklass har igång nån "slentrianfotboll" enligt facebooksidan idag och det börjar 5 och saknar att spela fotboll så mycket att jag måste komma igång och det låter ju perfekt. Funderar lite på hur pass seriösa de är. Man behöver ju inte alltid spela fotboll asseriöst men det finns en liten lägstanivå som gör det rätt trist för en sån som mig att spela. Men gräs+boll räcker för mig idag!

Måste också spackla en andra gång skulle jag tro och jag funderar på om jag kan börja limma några timmare senare på samma dag eller om jag måste vänta 24h för att spacklet ska torka. Jag får nog ringa Hornbach och fråga. Kanske blir en pokerfri dag men känner jag mig själv rätt blir det nog lite spel inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar