torsdag 19 augusti 2010

Nu skickar jag tillbaka telefonjäveln

Min telefon är inte helt go nu efter lite vattenskada. Men det är så jävla störande att den inte har orginalsvenskt stöd utan typ alla böjningar av de mest enkla ord finns liksom inte och jag får typ skriva "ändring", lägga till "ar" och "na" och så är det konstant eftersom det ju visade sig att jag köpte en engelsk variant av min telefon.

Hursomhelst så skickade jag tillbaka skiten till portugal idag (hoppas på pengarna tillbaka) och kommer således vara utan kameramobil ett tag. Nu är iofs kameran och mina bilder helt värdelösa så det gör kanske ingenting ändå. Tänkte kompensera med lite mer videobloggs :).

Har varit händig och duktig idag förresten och tagit tag i massa annat tråkigt och funderar på att dra en kortis till kontoret i några timmar och sen kanske chillaxa med nån film ikväll. Är rätt trött ärligt talat och de kommer ju kl 7 imorgon bitti igen (panik!!!) så kanske ingen hit att lägga sig sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar