måndag 2 augusti 2010

Måndaaaaag

Mitt jävla starcraft 2 har fortfarande inte kommit trots att elgiganten skickade det i onsdags! Piss är det!! Förlorat 6-7 dagar irad nu på pokern också och får ta och gå ner igen i nivå. Riktigt tråkigt men tänker inte förlora några mer månader iår. Försökte ringa en gubbe som ska bygga en vägg men han svarade inte, måste ärligt talat få upp väggen för måste verkligen ha mer plats i köket också, får lite panik vart man ska ställa allt och ska man få plats med en diskmaskin så är det ju helt kört. Vill ha ett stort välsorterat skafferi också. Sådetså!!!

Får kolla på nya entourage-avsnittet, göra lite ärenden, gymma, kanske träffa Marre på linné kök och bar ikväll om jag orkar. Typ nåt sånt blir det nog.

1 kommentar:

  1. Tjenna! Jag är i behov av bra rakeback deals då jag spelar HU PLO... Kan inte du skicka lite förslag o länkar på olika siter o skriva vilken rb det är utan race o liknande för de är jag aldrig med i ändå. Ha de gött o hoppas ditt spel anländer snart... frustrating...
    pokerplayer@bredband.net
    Mange

    SvaraRadera