söndag 22 augusti 2010

Jag är sämst på TV-spel

Hejdåfesten igår var trevlig. Det var rätt liten storlek med närmsta vänner mest och det blev tv-spel och brädspel. Jag är fan sämst på TV-spel. Det handlar iofs uteslutande om att jag har spelat 1/10 så mycket som de andra men det är ändå rätt pinsamt :). Hursomhelst så var jag inte så supasugen och gick bara 2 bussar hem på natten tydligen och det var 0.15 och typ halv fyra så blev den tidigare då några andra skulle gå och jag var rätt trött.

Kom hem och hade några timmar kvar innan jag brukar lägga mig så blev lite southpark+poker och sen var det så himla dåliga spelare inne så jag kände att jag inte kunde sticka ifrån ett sånt guldläge så var uppe till typ 7 och spelade och är 5700 kr rikare. Var riktigt trött i slutet så vågar inte kolla på några händer för det var nog inte så vackert. Nåväl.

Ska nog städa lite nu, finns ju gips och spån över hela lägenheten typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar