lördag 28 augusti 2010

Måste blivit sjuk eller nåt.

Verkar som min kropp fick någon mindre chock efter den där fotbollsträningen. Jag har aldrig känt mig så trött nu och min kropp har fortfarande rätt gött med träningsvärk. Sover också mycket längre än vad jag brukar göra. Från och med nu kommer jag inte acceptera att gå upp senare än kl 13. Får ta och sätta 10 alarm om det nu är så.

Funderar på om jag ska testa och måla väggen på ena sidan för att se lite hur det ser ut trots att jag bara satt upp filten på typ 1/8 av väggen. Jag måste verkligen använda en extremt matt färg eftersom den där filten ju är komplett genomskinlig.Nåja.

Blir nog mest poker idag skulle jag tro, hade varit nice att dra in lite cash nu då jag knappt spelat alls på 2 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar