tisdag 31 augusti 2010

Pheeeeew!!

Kände mig ärligt talat lite illa till mods angående väggrejen trots jag hade rätt. Jag har egentligen inga problem att säga till när saker är fel men nu kändes det som jag var i sånt underläge eftersom jag blev typ utskälld efter att han missuppfattat mig en första gång och var inte sugen på att bråka som sagt. Skrev ett mail att han skulle kontakta farsan och satte på ljudlöst på telefonen så att han inte skulle väcka mig kl 7 som han gjorde igår och fick först kl 8 ett rätt pissigt sms som det stod typ

"Ge mig fakturaadress idag annars så får du inget rotavdrag"

Och fick precis ett mail igen om att allt var i ordning och att de skulle fixa golvfoder inom en vecka och om de kunde komma förbi redan imorgon. HAHA!!!

PS: Googlade först typ fakturatid eftersom jag tyckte det kände lite hetsigt att 1 vecka efter slutfört jobb hålla att hetsa och såg att alla hantverkare är rätt sega på fakturor och preskriptionstiden är på 3 år så får du ingen faktura inom 3 år (som vissa inte hade fått) så har du hyrt en hantverkade gratis. Kan kanske vara bra att veta :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar