onsdag 11 augusti 2010

Hemmdag?

(Note om pokern)
Igår hade jag den värsta pokerdagen i mitt liv i förhållande till otur. Förlorade i en rate av 10.7 BB/100 tror jag det var över 1200 händer och det var helt stört. Kom iofs hem och tog tillbaka lite men fortfarande en väldigt dålig dag.

(Om allt annat)
Hursomhelst så är jag lite irriterad och trött och funderar på att ta första heldagen hemma på ett bra tag. Kan behövas städas lite också eftersom folk kommer imorgon på middagen. Fick förresten min diskmaskin idag, funderar lite på hur jag ska fixa med ledningarna, antar att jag får såga upp en skiva eller nåt. Fast den borde ju sitta fast i väggen ju. Borra ett stort hål :S?

Ska få besök sen och först skulle det väl tänkt att vara ute nånstans men funderar på om man kan styra upp det till en hemmakväll. Har förresten helt stört jäkla ont i benet nu. Jag vet inte.

Hursomhelst,  ska se lite iron chef nu och sen får dra förbi saluhallen och systemet men sen blir det nog hemmakväll som sagt.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt! Hur stor är rullen nu? Den var på $6k tidigare. Har den minskat ytterligare? Känns det inte stressigt nu när du känner att du behöver vinna för att betala en massa saker? Jag hade inte pallat den pressen tror jag. Hur högt/lågt spelar du nu? Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Får ju lite RB från och till osv så rullen är lite upp och ner. Det känns faktiskt inte kul men egentligen har jag ju möjligheten som sagt att sälja fonder som jag köpte för mina tidigare pokervinster så den möjligheten finns med även om det känns tungt.

    Jag är väldigt väldigt nära på att sluta permanent men vi får se lite. När jag kom hem igår vann jag som sagt $400 på 2tabling på typ 25 minuter.

    SvaraRadera