tisdag 10 augusti 2010

Mindre trevligt samtal

Blev helt väckt imorse av min gamla hyresvärd som mestadels är väldigt snäll och sådär. Var ju där och skulle städa ur och var lite grejer som var kvar som jag fortfarande är högst tveksam till om jag egentligen borde fixa (hål i väggen för hyllor etc) men jag sa att jag skulle göra det. Vi frågade sist när det skulle vara klart och hon sa typ runt den 20e augusti och nu säger hon helt plötsligt att vi behöver göra det nu. Då sa jag nog typ "Men vi sa ju den 20e?" och det var inte så populärt har jag för mig. Nu har vi iofs haft massa tid på sig men om man säger att det ska vara klart den 20e så tycker jag väl inte man kan bli arg den 10e oavsett hur mycket tid man haft på sig. Har ju varit i varberg och skit.

Aja, så får dra och köpa spackel och har ingen aning om vart man köper det i stan. Antar en järnaffär men vet ingen sån i centrum.

1 kommentar:

  1. färgaffärer/tapetaffärer. Jag har spackel men vi kommer inte hinna ses så gå till någon färgaffär. claes ohlsson kanske har oxå. //kicki

    SvaraRadera