torsdag 5 augusti 2010

Efterfest

Det blev en sen kväll igår. Först till magnus och magnus och teddie fick typ spader på att det var reggae-kväll där trots att 99% av alla som gick dit inte tänkte på det och då gick vi till Styrbord istället och kom in gratis, tjoho! Det var väl ganska nice, dansgolvet var trångt men det var kul och sen drog vi ett gäng hem till mig. Rätt lame dock att ha "efterfest" med typ 3 killar och 3 tjejer som redan har raggat upp varandra. Hursomhelst blev jag spådd och jag blev återigen förvånad över hur jag höll masken och låtsades att jag trodde nåt på det där.

Funderar förresten på att det kanske inte är så jäkla smidigt att ha ett spritskåp som är så lättillgängligt om man nu inte vill bjuda alla på sprit hela tiden. Funderar på en liten lösning där, är rätt osnyggt att sätta hänglås :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar