måndag 30 augusti 2010

Irriterande samtal



Vem fan ringer upp någon halv sju på en måndag morgon? Byggubben är rätt svar. Han är typ en overklig hustler och sa typ att jag skulle maila alla mina uppgifter för fakturan vilket ju är fine men det fanns ett problem. När morsan kom hit så visade jag dörren och dörrkarmen sitter liksom ojämnt om man jämför med gipsskivorna och väggen. Det gör att det blir jätteosnyggt om man skulle sätta på en dörrlist och beställer man en vägg + dörr så ska ju det vara klart och inget man ska behöva göra själv.

Normalt sett brukar jag alltid ta mina strider själv men han var så himla rapp och lite halvt otrevlig senast när han missuppfattade mig att jag ska fråga om farsan kan tala med honom istället. Orkar inte bråka just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar