tisdag 1 juni 2010

Tjina + klassgrillkväll

Igår hade vi den där muntliga tentan och jag erkände att jag inte läst alla 3 böcker. Jag kunde därför inte uttrycka mina åsikter om en av dom och försökte prata mer än de andra om de övriga 2 böckerna men ställde in mig lätt på att få göra nån sorts restprodukt. Men det verkar som Barbro var på sitt snälla humör och sa sen att alla blev godkända och jag kände "YES!!!" Jag promerade sen med Emma i klassen emot linne för spårvagnen och sa att jag EGENTLIGEN gillar att läsa och lära mig, det är därför jag går i denna kursen, men att jag skjutit på allt så inget blivit gjort och allt i denna kursen har varit en stor underprestation trots att jag egentligen vill läsa.

Ikväll är vi alla bjudna hem till Barbro för grillning och jag funtar på om man ska ha med sig nåt roligt tillbehör (alla skulle ta med sig nåt).. Jag ska nog kolla i min grill-matbok som är grym. Kanske gör ett eget kryddsmör?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar