tisdag 8 juni 2010

Tihi, jag är laddad!

Har förlorat typ 30k nu redan i juni och gick ner igen lågt idag och registrerade junis första plusdag, hela 400 kr på typ 1,5 timma. Yeay! Planet imorgon blir nog rätt trögt som sagt. Tänkte först att jag hade gott om tid och kunde plugga och skriva klart de grejerna jag har kvar men orka skriva något utan en dator. Papper och penna?! LOL! (Kan ju inte sitta med laptop på flyget och tror batteriet är paj för laddas numera ur efter <30min)

Installerade förresten höjdarspelet Jagged Alliance 2 och expansionen Wildfire som jag ska lira. Det är förresten ett stört jävla grymt spel och jag har lagt ner massa tid men det är rätt så kul för att jag quicksave och quickloadade hela jävla tiden eftersom jag tycker det var så himla jobbigt om folk dör osv osv. Men nu ska jag försöka hålla mig till att typ max spara varje kvart eller nåt, en sorts kompromiss. Och då kanske man lär sig spelet riktigt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar