tisdag 1 juni 2010

Pokermaj

Tänkte dra pokermånaden maj för dom som bryr sig. Spelade varje dag förutom den 29e, dock var det flera dagar jag spelade mindre än 1 timma. Det började ju jättebra och jag låg ett tag över $10 000 i spelvinst men dippade tyvärr en del i slutet. La ju runt 3300$ på MTTs i SCOOP och om man räknar bort denna förlust så gick jag ändå med spelvinst vilket är jättekul :). Ärligt talat så körde jag lite mer bord i genomsnitt där sista 2 veckorna och det kanske inte var optimalt. TiltDemon's trial var även slut och får förhoppningsvis aldrig mer några stora förlustdagar, det var några i slutet. Hursomshelst så har jag för första gången haft en riktigt bra pokermånad och det känns verkligen yberkul att ha vänt ifrån nästan 100k minus för året som numera ligger på plus, även om timlönen för hela året varit jätteroligt. Det som är viktigt är iaf att jag numera igen är vinnande och också viktigt är att jag lär ha mycket stabilare resultat från och med nu.

En liten tråkig sak dock är att jag antagligen får göra ett litet nerkliv efter vegas förutsatt att jag inte vinner rätt stort, något man inte kan räkna med i livepoker. Får som sagt ta ut massa för vegas och ÄNNU mer för min nya lägenhet så det är nog hyfsat troligt att jag får gå ner och köra 2/4-5/10 igen trots att jag vunnit. Men jag hoppas att resan därifrån ska gå snabbt till en rulle för 10/20+ igen :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar