torsdag 3 juni 2010

Packa och springa

Behöver ju packa dubbelt upp iom flytten och packningen så kände att det var en bra dag för det. Fan va mycket skit jag har förresten. Typ massa asfula kläder som jag aldrig använder, la det i en påse och la det på klädinsamligen. På tal om skiten, hittade typ gamla mp3-spelare på 256 mb som knappt funkar som jag av någon anledning har sparat för att jag tänkte "men ifall att". Och denna mp3-spelare var typ en av de bättre grejerna.


Drog sen ut och sprang en jättekortis upp till delsjön och kondisen är inte på topp. Förra sommaren sprang jag några ggr upp till delsjön, hoppade i och badade och sprang tillbaka och det är fan en perfekt ritual för att komma igång. Det tycker jag är väldigt synd att jag inte kommer ha nu, men får ju massa andra fördelar. Springa är förresten skittråkigt men så länge man inte gör det för länge så hinner inte tristessen komma inpå. Min gräns är typ 30 minuter tops.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar