fredag 25 juni 2010

Kom till chicago och det är nice

Sitter hos Alexis soffa nu och druckit lite bärs till 3 nånting med hans flickvän och tycker det känns helt rätt. Så viktigt ändå att komma till en stad med folk som känner den så man kan undvika turistfällorna och gå till de rätta ställena. Chicago är tydligen känd för sin mat och verkar jättevackert och alla invånare älskar staden så förhoppningsvis så kommer allt vara jättegrymt och det känns så. Tänkte bjuda Alexi och Natalie på nån sjysst resturang snart också, inte för att jag tror dom behöver det men tycker det känns lite väl douchy att säga typ "jag vill äta på den här fina resturangen" och tvinga folk att betala mycket dyrare än vad de annars antagligen skulle göra osv osv.

Fann förresten ganska exakt $463 på flygplatsen och med tanke på att biljetten till chicago kostade typ $435 så känns det lite som någon sorts tecken. I form av BBs är det förresten ungefär vad jag förlorade under min vistelse i vegas.

Alexi ska till sitt kontor imorgon vid 9 och jag tänkte hänga med så blir en kort sömn men ärligt talat behöver man ju inte så mycket om man ju inte gör något ansträngande så det blir nog rätt lagom. En gladare Göran avslutar sitt reportage!! Bilder kommer garanterat imorgon.

Här får ni förresten en bra låt på spotify Bill Wells – On The Beach Boys Bus - Reprise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar