tisdag 22 juni 2010

Min drömkvinna!

Igår satt jag ändå på ett bord för att trycka in våra pokertimmar på venetian som jag nämnt några ggr nu eftersom man sparar 200$ per natt på så vis. Satt och spelade 8/16 holdem och förlorade först $150 och vann sen tillbaka det där + typ $100 till. Sen vann jag inte en hand på 4 timmar och alla mina drag missade och slutade -450$. Men det gjorde ingenting. Jag fick spela med min drömkvinna.

Var en tjej som var inne med sin familj på bellagio och jag sa typ till Patrik, "wow vilken vacker människa. Hon är typ som Sloan i Entourage, flickvänsmaterial". Hon satt på mitt 8/16-bord! Och hon spelade fixed limit :P. Haha. Såg på hennes players card att hon hette Leila och något som slutade på ani eller nåt och tror hon var typ italien/amerikan. Hon ska jag gifta mig med. Så ba!

1 kommentar:

  1. Var hon Italien? Coolt att du spelat med ett helt land! Du ska inte gifta dig med "henne" då, utan med "hon"? Börjar du bli som Dolph som glömmer bort svenskan när han åkte över havet?

    SvaraRadera